Sunday, August 2, 2009

ReUnioN UsRaH + M.PeRpisAhAn

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah..bersyukur kepada Allah kerana Allah mengizinkan kami untuk membuat reunion usrah f1 dan f2 setelah lama dirancang.

Program ini juga merupakan majlis untuk meraikan naqib kami yang bakal merantau jauh ke negeri orang bagi mengejar cita-citanya.Ia merupakan suatu yang mendukacitakan kerana kami akan berpisah bagi tempoh yang agak lama.Pelbagai kenangan manis dan pahit kami tempuhi dalam usrah ini.

Jutaan terima kasih juga kepada naqib kami kerana telah banyak membimbing kami sehingga kami mengenal apa itu tarbiah dan apa yang menarik dalam usrah itu serta belanja kami makan...Kami tidak akan dapat lupakan kenangan manis usrah ini yang telah diikat kukuh atas mahabbah dan kasih-sayang yang bertunjangkan aqidah Islam

Sesungguhnya segala jasamu tidak dapat dikira..May Allah bless you my brother..
Moga Allah permudahkan segala urusan naqib kami bagi merealisasikan cita-citanya

Ni organisasi usrah kami(masih segar dalam ingatan)

Naqib : Akh Zayd Umayr Zakaria
Ketua MDP : aKH Abd. Zubayr Aizaini
Bendahari : aKH Syafiq Yusof
Ahli : aKH Abdullah Abbas
aKH Abdullah Haneef Taha
aKH Ahmad Akmaluddin Mazlan
aKH Ammar Aminuddin
aKH Azzam Tarmimi


Dia..
seorang insan yang banyak membimbingku


hidangan sarapan pagi

azzam suruh gambar sopan sikit

lepas main futsal = 11.30 malam habis main...sedih zubayr tak dapat hadir


sewaktu makan dekat sweet 17

hidangan jamuan makan malam

naqibku bersama pengarah program


kumpul dekat surau tmn orkid



semasa jamuan raya

usrah kami semasa form 2

usrah kami semasa form 1

7 comments:

siput sedut said...

wah.best...

~ ZuBaYr AiZaiNi~ said...

Maaf, ikhwah.. x dpt hadir.. jangan risau, walau jasad tiada di sana, jiwa dan dan roh tetap bersama.. UKHUWWAH FILLAH ABADAN ABADA..

+akufobia+ said...

korang main kat mana tu?best la.hu.zayd da nak pergi.sedih.

ibnzakaria said...

to zubayr: xpe zubayr, hakikat nta berada dalam satu usrah sudah cukup membuktikan ukhuwwah yang kukuh ini.. ketiadaan nta pun tidak mampu menjejaskan ukhuwwah dan mahabbah antara kita.

btw, syafiq nta salah eja lagi nama ana la.. haha..

k la, taaruf lagi skali..

Akhukum fillah, ana Zayd Umair bin Zakaria. ex-SMIH SPM 2006. Hanyalah insan biasa yang mahu bersama-sama mendapatkan redha-Nya.

Moga Ukhuwwah fillah ini hanya semata-mata lillahi taala. Moga ini yang menjadi bekalan buat kita atas jalan ini sepertimana Rasulullah dan para sahabat. Moga ia jadi kekuatan utk kita meneruskan perjuangan kita. Amin..

Sekian, moga terus kita sama2 thabat.

btw, jazakallah khairan jazak kepada semua..

p/s - nta nak tau harapan ana ke?? =)

ibnzakaria said...

bru perasan.. bju melayu ana sama la pada 2 gmbr yg berbeza masa time 2005 n 2006 tu.. haha.. =D

lanun terlampau said...

wakakakaka
kelakarnyaaa gmbr masa form 2
comel2 je semuaaa

zahier said...

god bye klau ade mse berkenalan ngan ana ibnu arbi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...